Powered By Blogger

Sunday 3 June 2012

Jika Dia Bukan Jodohku?

jika dia bukan jodoh aku di dunia ini aku redha apa yang belaku....
mungkin tuhan hendak menguji umatnya seperti aku ni...
Allah maha adil apa yang dia buat pada umatnya mesti ada hikmah...
mungkin bukan jodoh aku dgn dia dan munkin tuhan hendak memberikan kita yg lebih baik dari ini...
lagi pun aku masih syg dia...
aku masih cinta dia...
mungkin aku susah nak cari orang macam dia lagi lepas ini...
dia la satu-satu nya cinta aku...
aku akan tunggu dia....
tetapi jika dia bukan jodoh aku ...
aku tidak mampu nak melawan takdir aku....

aku harap dia tidak akan melupakan aku....

kerana di fikiran aku selalu mengingatinya.....

kerana ialah satu-satunya kekasih yang sangat aku cintainya....

aku akan menunggu mu...

dengan ini aku iringkan doa ini supaya petemuan jodoh aku yang beriman dan solehah...di smpai menguatkan daya ingatan aku untuk meneruskan hidup dan mengingati detik2 terindah bersama dia....

DOA untuk bertemu JODOH, MENGUATKAN daya INGATAN & 
MENGHIDARKAN diri dari KEMISKINAN...........



No comments:

Post a Comment